Zákazník si môže vybrať z dvoch programov, od operatívneho servisného zásahu až po kompletnú správu elektrických zariadení:
- 1. Základný program je zameraný na opravu po poruche, ktorá sa uskutočňuje po zistení poruchového stavu a jeho úlohou je uvedenie inštalácie do stavu, v ktorom môže plniť požadovanú funkciu.
- 2. Nosnou činnosťou rozšíreného programu je preventívna údržba, ktorá je uskutočňovaná v predom dojednaných intervaloch (v normatívoch doby prevádzky), alebo podľa predpísaných kritérií a je zameraná na zníženie pravdepodobnosti poruchy, alebo degradácie fungovania objektu. Program môže byť doplnený o výkon pravidelných revízií elektrických zariadení vrátane správy a ich evidencie.
Výhody a hlavné dôvody zmluvného servisu:
- Úspora personálnych kapacít a tým súvisiacich nákladov
- Licencie na špeciálne práce
- Presun zodpovednosti
- Diagnostika zariadení
- Nezávislá expertíza
- Vypracovanie dlhodobého plánu preventívnej údržby
- Prevencia vzniku porúch
- Zaistenie spoľahlivej, hospodárnej a bezpečnej prevádzky
- Dôkladná databázová evidencia a správa zariadení
- Integrácia databáz do informačného systému spoločnosti
Pravidelný servis pomáha zvýšiť spoľahlivosť a efektivitu inštalovaných technológií a zaistiť bezproblémovú prevádzku 24 hodín denne. Využitím ponúkaných služieb a uzatvorením servisnej zmluvy môžete znížiť náklady spojené s údržbou a opravou jednotlivých zariadení a zároveň tieto náklady lepšie plánovať.
Poruchy, neočakávané javy a údržbu preventívne vyhodnocujeme a navrhujeme zákazníkovi kroky k optimalizácií prevádzkových nákladov.