Zákazník si môže vybrať z dvoch programov, od operatívneho servisného zásahu až po kompletnú správu elektrických zariadení:
-
1. Základný program je zameraný na opravu po poruche, ktorá sa uskutočňuje po zistení poruchového stavu a jeho úlohou je uvedenie inštalácie do stavu, v ktorom môže plniť požadovanú funkciu.
-
2. Nosnou činnosťou rozšíreného programu je preventívna údržba, ktorá je uskutočňovaná v predom dojednaných intervaloch (v normatívoch doby prevádzky), alebo podľa predpísaných kritérií a je zameraná na zníženie pravdepodobnosti poruchy, alebo degradácie fungovania objektu. Program môže byť doplnený o výkon pravidelných revízií elektrických zariadení vrátane správy a ich evidencie.
Výhody a hlavné dôvody zmluvného servisu:
-
Úspora personálnych kapacít a tým súvisiacich nákladov
-
Licencie na špeciálne práce
-
Presun zodpovednosti
-
Diagnostika zariadení
-
Nezávislá expertíza
-
Vypracovanie dlhodobého plánu preventívnej údržby
-
Prevencia vzniku porúch
-
Zaistenie spoľahlivej, hospodárnej a bezpečnej prevádzky
-
Dôkladná databázová evidencia a správa zariadení
-
Integrácia databáz do informačného systému spoločnosti
Pravidelný servis pomáha zvýšiť spoľahlivosť a efektivitu inštalovaných technológií a zaistiť bezproblémovú prevádzku 24 hodín denne. Využitím ponúkaných služieb a uzatvorením servisnej zmluvy môžete znížiť náklady spojené s údržbou a opravou jednotlivých zariadení a zároveň tieto náklady lepšie plánovať.
Poruchy, neočakávané javy a údržbu preventívne vyhodnocujeme a navrhujeme zákazníkovi kroky k optimalizácií prevádzkových nákladov.